Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Odpowiedzialność za produkt sprzedany w Stanach Zjednoczonych - webinarium WPHI w Nowym Jorku. 28 listopada 2008 r.

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Benedykt Kotkiewicz | 2016-11-25 10:49:13
webinarium, usa, eksport, export do usa, odpowiedzialność za towar

Webinarium zawiera omówienie kwestii prawnych związanych z odpowiedzialnością za produkt, który został sprzedany amerykańskiemu konsumentowi lub przedsiębiorcy.

Przybliżone zostaną zasady wynikające z gwarancji udzielonej wprost (tzw. "express warranty") oraz w sposób dorozumiany (tzw. "implied warranty"), konsekwencje prawne płynące z tego faktu oraz sposoby, aby zmniejszyć ryzyko poniesienia odpowiedzialności w razie wady produktu.

Przedstawione oraz porównane z polskim systemem zostanie także zagadnienie odpowiedzialności za produkt niebezpieczny oraz inne możliwe sytuacje skutkujące ryzykiem poniesienia przez producenta lub dystrybutora odpowiedzialności za szkodę związaną z wadą wyrobu wprowadzonego na rynek Stanów Zjednoczonych.

Webinarium we wszystkich wskazanych kwestiach będzie przystępnie wskazywać podstawowe zasady i różnice prawne pomiędzy systemem obowiązującym w Polsce oraz w USA, a także sposoby zminimalizowania ryzyka poniesienia odpowiedzialności za produkt. Z racji tematyki jest ono głównie skierowane do eksporterów, polskich przedsiębiorców już prowadzących działalność w Stanach Zjednoczonych, a także podmiotów, które rozważają ekspansję na ten największy rynek świata.

Ekspert:

Justyna Regan (Balcarczyk)
Amerykański adwokat, polski radca prawny w kancelarii Miller Canfield, członek grupy prawa korporacyjnego, w Polsce uzyskała tytuł doktora habilitowanego.

Moderator:

Aneta Kuczewska
Wicekonsul w Wydziale Promocji Handlu i Inwestycji Konsulatu Generalnego RP w Nowym Jorku.

 

Źródło: WPHI w Nowym Jorku