Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Zaproszenie na bezpłatne seminarium informacyjne „Rynek amerykański – perspektywy i możliwości handlowe dla polskich przedsiębiorców”. Toruń, 12 kwietnia 2017 r.

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Benedykt Kotkiewicz | 2017-04-26 13:52:37
seminarium, usa, eksport, inwestycje, spotkanie, szkolenie, toruń

W dniu 12 kwietnia br. Kujawsko-Pomorskie Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów, we współpracy z partnerem merytorycznym - Green Gate Consulting LLC, organizuje w Toruniu bezpłatne seminarium dla przedsiębiorców pt. „Rynek amerykański – perspektywy i możliwości handlowe dla polskich przedsiębiorców”.



Jest to już czwarte w tym roku szkolenie dla przedsiębiorców w ramach cyklu

" Biznes bez granic", a drugie poświecone problematyce ekspansji na rynek amerykański, organizowane przez Kujawsko-Pomorskie Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów, działające w strukturach Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu.

 

Podczas seminarium omówione zostanie szerokie spektrum spraw zwiazanych z wejściem na rynek amerykański, ze szczególnym naciskiem na aspekt biznesowy.

 

Agenda spotkania:

 

8.30 – 9.00 Rejestracja uczestników

9.00 – 9.15 Przywitanie gości oraz prezentacja Kujawsko-Pomorskiego Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów

Przedstawiciel Kujawsko-Pomorskiego Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów

9.15 – 11.00 Rynek amerykański – perspektywy i możliwości handlowe dla polskich Przedsiębiorców

Agnieszka Pawelkowska; Prezes, Green Gate Consulting, LLC

Ogólny obraz rynku amerykąńskiego

  • Dlaczego warto wybrać rynek amerykański?
  • Gdzie i w jaki sposób rozpocząć ekspansję na ten rynek?

-- Praktyczne metody wejście na rynek amerykański

-- Najczęściej spotykane bariery handlowe związane z wejściem na rynek USA

-- Aspekty prawne prowadzenia działalności gospodarczej w USA (ogólny zarys)

11.00 – 11.15 Przerwa kawowa

11.15 – 12.00 Atrakcyjność regionów USA do prowadzenia działalności gospodarczej na przykładzie stanu Virginia

  • Dlaczego warto wybrać stan Virginia?
  • W jaki sposób stan ten wyróżnia się na tle innych amerykańskich stanów?
  • Co konkretnie oferuje przedsiębiorcom?
  • Jakie polskie firmy obecne są już w tym stanie?

12.00 – 12.45 Dodatkowe informacje o rynku amerykańskim

  • Kto może pomóc polskiemu przedsiębiorcy zainteresowanemu wejściem na rynek amerykański?
  • Perspektywy rozwoju współpracy Polska-USA w kontekście obecnych przeobrażeń politycznych i gospodarczych
  • Etykieta biznesowa w USA

12:45 – 13.00 Pytania i odpowiedzi

13.00-15.00 Indywidualne konsultacje z prelegentem

 

Spotkanie odbędzie się w dniu 3 kwietnia 2017 r., w godz. 9.00 -13.00

w Sali Regionalnego Inkubatora Przedsiębiorczości KPFP w Toruniu, ul. Przedzamcze 8.                                                                                                                 

Ze względu na uwarunkowania organizacyjne uprzejmie prosimy o jak najszybsze zgłoszenie udziału poprzez formularz rejestracyjny dostępny tutaj

 

Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

 

Potwierdzeniem rejestracji będzie przesłanie wiadomości na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym.

 

Kontakt w sprawach dotyczących seminarium:

b.kotkiewicz@kujawsko-pomorskie.pl, eksport@trade.gov.pl

tel. 56 62 18 492

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu.