„European SMEs Week” jest pro-europejską kampanią promocji przedsiębiorczości w Europie. Ma on na celu pomoc istniejącym przedsiębiorcom w znalezieniu informacji o możliwościach wsparcia, a także zachęcić większą ilość ludzi do zakładania własnych przedsiębiorstw. Kampania, koordynowana przez Komisję Europejską składa się z różnych imprez w ciągu roku. Najważniejsza impreza Europejskiego Tygodnia Małych i Średnich Przedsiębiorstw jest organizowana jesienią przy pomocy Zgromadzenia Małych i Średnich Przedsiębiorstw i Europejskiej Ceremonii Promocji Przedsiębiorczości.
Główne cele Tygodnia Małych i Średnich Przedsiębiorstw
- Poinformowanie o dostępnej pomocy na poziomie europejskim, narodowym, regionalnym i lokalnym
- Zachęcenie do stawania się przedsiębiorcą
Kto może się zaangażować?
- Istniejący i potencjalni przedsiębiorcy
- Młodzi ludzie
- Organizacje biznesowe i dostarczyciele wsparcia dla biznesu
- Władze państwowe, instytucje edukacyjne
Jak to działa?
Europejski Tydzień Małych i Średnich Przedsiębiorstw daje szanse organizacjom zapewniającym wsparcie biznesowe promując ich wśród przedsiębiorców w Europie. Organizacje mogą wypromować i budować świadomość marki poprzez stronę internetową Unii Europejskiej. W 37 krajach będą organizowane różne imprezy, a większość międzynarodowych imprez będzie miało miejsce w Brukseli.
Jak wziąć udział?
Źródło
Więcej informacji
Broszura Sekrety Sukcesu 2016-17
Podążaj za nami na Twitter @EuropeanSMEWeek
Poczytaj więcej Promotion Enterprise blog
Opracowanie
Stowarzyszenie Europa Kujaw i Pomorza