Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Europejski Tydzień Małych i Średnich Przedsiębiorstw

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Benedykt Kotkiewicz | 2017-05-17 09:39:19
european smes week, komisja europejska, mśp,

„European SMEs Week” jest pro-europejską kampanią promocji przedsiębiorczości w Europie. Ma on na celu pomoc istniejącym przedsiębiorcom w znalezieniu informacji o możliwościach wsparcia, a także zachęcić większą ilość ludzi do zakładania własnych przedsiębiorstw. Kampania, koordynowana przez Komisję Europejską składa się z różnych imprez w ciągu roku. Najważniejsza impreza Europejskiego Tygodnia Małych i Średnich Przedsiębiorstw jest organizowana jesienią przy pomocy Zgromadzenia Małych i Średnich Przedsiębiorstw i Europejskiej Ceremonii Promocji Przedsiębiorczości.

 

Główne cele Tygodnia Małych i Średnich Przedsiębiorstw

  • Poinformowanie o dostępnej pomocy na poziomie europejskim, narodowym, regionalnym i lokalnym
  • Zachęcenie do stawania się przedsiębiorcą

Kto może się zaangażować?

  • Istniejący i potencjalni przedsiębiorcy
  • Młodzi ludzie
  • Organizacje biznesowe i dostarczyciele wsparcia dla biznesu
  • Władze państwowe, instytucje edukacyjne

Jak to działa?

Europejski Tydzień Małych i Średnich Przedsiębiorstw daje szanse organizacjom zapewniającym wsparcie biznesowe promując ich wśród przedsiębiorców w Europie. Organizacje mogą wypromować i budować świadomość marki poprzez stronę internetową Unii Europejskiej. W 37 krajach będą organizowane różne imprezy, a większość międzynarodowych imprez będzie miało miejsce w Brukseli.

Jak wziąć udział?

Źródło

Komisja Europejska

Więcej informacji

Broszura Sekrety Sukcesu 2016-17

Podążaj za nami na Twitter @EuropeanSMEWeek

Poczytaj więcej Promotion Enterprise blog

 

Opracowanie

Stowarzyszenie Europa Kujaw i Pomorza