Targi i misje gospodarcze dla eksporterów
Dofinansowanie udziału w Branżowych Programach Promocji dla eksporterów (na l...
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii realizuje kolejną edycję Branżowych Programów Promocji, tym razem na lata 2020-2022. Mają one przyczynić się do poprawy wizerunku polskiej gospodarki na rynkach zagranicznych poprzez promocję innowacyjności i wysokiej jakości produktów/ usług z Polski.
Dodał : Joanna Wiśniewska | 01.02.2019
dofinansowanie dla eksporterów z ue, promocja, udział w targach, branżowe programy promocji (bpp)
Misje gospodarcze w 2019 roku
Doskonałą okazją do nawiązania bezpośrednich kontaktów biznesowych poza granicami Polski jest udział przedsiębiorcy w wyjazdowej misji gospodarczej.
Dodał : Joanna Wiśniewska | 01.04.2019
misja gospodarcza, misja handlowa, networking, matchmaking, spotkania b2b
EXPO 2020 w Dubaju
Udział Polski w EXPO w Dubaju (20.10.2020-10.04.2021 r.) – to szansa na promocję polskich firm na terenie Zjednoczonych Emiratów Arabskich (ZEA).
Dodał : Joanna Wiśniewska | 23.11.2018
ZEA, eksport, polskie branże
Wizyty z komponentem gospodarczym MSZ
Ministerstwo Spraw Zagranicznych przy okazji wizyt wysokiego szczebla lub na poziomie roboczym organizuje wizyty z komponentem gospodarczym, w których udział mogą wziąć polscy przedsiębiorcy.
Dodał : Joanna Wiśniewska | 20.10.2017
wizyty gospodarcze, dyplomacja ekonomiczna, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, wsparcie dyplomatyczne dla firm
Promocja polskich firm na stoiskach narodowych PAIH podczas targów w 2018 r.
Polscy przedsiębiorcy z sektora MŚP mają możliwość bezpłatnej promocji oferty eksportowej firmy na targowych stoiskach narodowych, organizowanych przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu (PAIH) w ramach realizacji Branżowych Programów Promocji.
Dodał : Joanna Wiśniewska | 16.02.2018
targi międzynarodowe, polskie stoiska, promocja, polski eksport, wystawcy
Dofinansowanie udziału w Programach Promocji dla eksporterów (na lata 2016-2019)
Ministerstwo Rozwoju/ Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii realizuje w latach 2016-2019 Programy Promocji (12 branżowych oraz 5 na rynkach perspektywicznych), które mają przyczynić się do poprawy wizerunku polskiej gospodarki na rynkach zagranicznych poprzez promocję innowacyjności i wysokiej jakości produktów/ usług z Polski.
Dodał : Joanna Wiśniewska | 01.02.2019
dofinansowanie dla eksporterów z UE, promocja, udział w targach, branżowe programy promocji (BPP)